Čarodějnice
Novinky 5.A Neděle, 04.05.2025Paní učitelka Beránková si s třídou 7. A připravila projekt pro 1. stupeň na téma "Čarodějnická stezka". Děti ve tříčlenných skupinách plnily úkoly pomocí QR kódů na 11 stanovištích.
Paní učitelka Beránková si s třídou 7. A připravila projekt pro 1. stupeň na téma "Čarodějnická stezka". Děti ve tříčlenných skupinách plnily úkoly pomocí QR kódů na 11 stanovištích.
Paní učitelka Kouřilová se svou třídou si pro nás na Den Země připravila soutěžní program. Karty s úkoly byly zaměřené na ekologii a ochranu přírody. Správně zodpovězenou otázkou jsme získali písmeno, které jsme podle znaků zapisovali do tajenky.
V rámci výuky přírodovědy se učíme o energiích. Děti si samy zkoušely zapojit elektrické obvody se stavebnicí Voltík. Tato činnost žáky velice bavila.
V úterý 8. dubna proběhla další beseda s lektorkami z Centra primární prevence (White Light). Tentokrát jsme se seznámili s tématy hazard a nebezpečí internetu. Formou her a doplňovacích cvičení jsme se seznámili s riziky gamblingu, sázení, nebezpečím online prostředí a digitální závislosti. Vyzkoušeli jsme si, jak snadno a rychle můžeme v hazardních hrách o vše přijít. Seznámili jsme se také s de…
Po roce jsme se opět zúčastnili přírodovědné soutěže, kterou pro nás připavila paní učitelka Očková se svou třídou 7. B. Poznávali jsme nerosty, stromy, ryby, hmyz, plodiny, koření a plnili další zajímavé úkoly.
V hodinách PČ pracujeme s různými stavebnicemi. Při poslední hodině jsme si vyzkoušeli naši zručnost s novými stavebnicemi Merkur. Žáky práce bavila, určitě si ještě vyrobíme i další modely.
V pondělí 10. března jsme se zúčastnili besedy o závislotech. S lektorkami z Centra primární prevence žáci formou her a náhodných situací rozhodovali, co je přirozené, co je už na hraně a co je škodlivé. S využitím společných diskuzí a pracovních listů pomáhaly lektorky žákům porozumět, co je závislost. Ze všech her se žákům nejvíc líbil "Euforáček".
V rámci dalšího projektového vyučování s agenturou Learniga se žáci seznámili s animační tvorbou. Zábavnou formou pronikli do tajů animovaných příběhů. Vyzkoušeli si 3 různé techniky animace a vytvořili si vlastní příběhy.
V našem dalším projektovém vyučování, tentokrát v rámci matematiky, žáci nejprve vyhledávali na počítačích informace o Evropské unii. Následně řešili ve skupinkách úlohy na zaokrouhlování a porovnávání velkých čísel.
V hodinách Př se učíme o jednoduchých strojích - o páce, nakloněné rovině, kladce, šroubu, kole na hřídeli a klínu. Výuku jsme si zpestřili úkoly, které jsme řešili pomocí QR kódů. Hledali jsme uplatnění těchto strojů v součanosti.
Škola má k dispozici dvě školní hřiště – s umělým povrchem a s umělou trávou. Využití plochy je multifunkční.
Školní družina má kapacitu 150 žáků, provoz zajišťuje 5 vychovatelek. Provoz ŠD je od 5:30 hod. do 16 hodin. V rámci ŠD pracují zájmové kroužky.
1. hodina | 7:55 - 8:40 |
2. hodina | 8:45 - 9:30 |
3. hodina | 9:45 - 10:30 |
4. hodina | 10:40 - 11:25 |
5. hodina | 11:35 - 12:20 |
6. hodina | 12:30 - 13:15 |
7. hodina | 13:45 - 14:30 |
8. hodina | 14:35 - 15:20 |