8. A za kulturou...

Ve středu 7. 11. jsme se vydali autobusem do nedalekého Mostu za kulturou. Někdo už byl zkušený divadelní divák, pro někoho to byla premiéra. V divadle náš čekalo představení "Charlieho teta". Protože šlo o komedii, smáli jsme se od začátku do konce. I díky tomu se do divadla určitě ještě někdy podíváme.

Národní muzeum

Novinky 9.A (2020/2021)

Ve středu 3. 10. jsme se společně s 8. B vydali do Prahy do Národního muzea. Navštívili jsme expozici Archa Noemova, ve které jsme si mohli prohlédnout zvířata podle kontinentů, na kterých žijí a dozvěděli jsme se i mnoho zajímavého o těch zvířatech, která již vyhynula.

8. A na "ADAPŤÁKU"

Letošní adaptační kurz v Poslově Mlýně se opravdu vydařil. Počasí nám přálo a tak jsme mohli naplno využít prostorný areál ke všem možným hrám a aktivitám. Dopoledne jsme trávili se svojí učitelkou a odpoledne se super instruktorem Matějem. Nechyběla ani diskotéka, táborák, noční hra a samozřejmě výlet k blízkému Máchovu jezeru. Na závěr jsme si promítali videa, která jsme každý den natáčeli např.…

Kroužkování ptáků

Novinky 9.A (2020/2021)

V pátek 22. 6. 2018 jsme se spolu se 7.B vydali na zeměpisně-přírodovědnou vycházku. Nejprve jsme se přes Žižkovo údolí dostali do křovisek nad bílinským zámkem, kde na nás již čekala ukázka odchytu a kroužkování ptáků. Žáci poznávali druhy odchycených ptáků a sledovali jejich kroužkování, měření, vážení a poté vypouštění zpět do přírody, což je velmi zaujalo. Následně jsme se vydali směrem na Rad…

Stanování na školní zahradě

Z pondělí 25. 6. na úterý 26. 6. jsme strávili noc na školním hřišti. Sešli jsme se v 17. hodin, postavili stany, objednali si pizzu k večeři a bavili se povídáním, hraním her, sportováním a nebo prostě jen lenošením. Když se setmělo, za svitu svíčky jsme si vyprávěli strašidelný příběh a postupně si prošli stezku odvahy. Příjemně unavení jsme se pak uvelebili do spacáků. Probudili jsme se do slun…

Výlet do IQ Landie

Novinky 9.A (2020/2021)

Blíží se nám konec školního roku a tak jsme si jeho závěr zpříjemnili třídním výletem. Tentokrát jsme si vybrali IQ Landii v Liberci - moderní science centrum s planetáriem a stovkami originálních interaktivních experimentů. Cesta k cíli byla sice dlouhá, ale všichni jsme ji zvládli. Nabrali jsme při ní síly na několikahodinovou prohlídku areálu IQ Landie. V několika patrech jsme si mohli vyzkouše…

Vzpoura úrazům

Ve středu 13. 6. jsme měli možnost se v rámci projektu VZP Vzpoura úrazům seznámit se dvěma vozíčkáři, kteří se s námi podělili o zkušenosti ze svého života na vozíčku. Dozvěděli jsme se, jaké jsou nejčastější příčiny úrazů, jak úrazům předcházet, jaký je život na vozíčku, s čím se vozíčkáři denodenně potýkají, ale i co všechno dokáží - lyžovat, hrát golf, hokej, jezdit na kole apod. Děti jejich p…

Čas proměn

Novinky 9.A (2020/2021)

V pátek 10. 5. 2018 se dívky 7. tříd společně zúčastnily přednášky s názvem "Čas proměn". Tématem bylo období dospívání. Děvčata se dozvěděla řadu informací o tomto období a mohla se zeptat na  vše, co je k tomuto tématu zajímalo. Odměnou jim byl malý dárek.

Škola naruby

V posledních dvou hodinách Občanské výchovy jsme si v 7. A zahráli na "školu naruby". Dva žáci naší třídy - Vojta a Adéla, se ujali roli učitele/učitelky a pro své spolužáky si připravili hodinu na téma Etiketa v rodině a ve společnosti.  Vyzkoušeli si prezentaci, výklad, práci ve skupinách i názornou ukázku. Dokonce opravili a oznámkovali pracovní listy a neposlušným žákům udělili poznámku. Určit…

Exkurze do Tábora

Novinky 9.A (2020/2021)

Žáci sedmých ročníků navštívili 13. března v rámci dějepisné exkurze Husitské muzeum a podzemí v Táboře.  Své zážitky za 7. A sepsal Ondřej Polenda.  Náš výlet začal tím, že jsme ráno nasedli do autobusu a vyrazili do Tábora. V cíli jsme byli rozděleni na dvě skupiny. My ze 7. A jsme šli podzemním tunelem a paní průvodkyně nám vyprávěla zajímavosti, které se zde odehrávaly. Na konci nás čekalo mu…

Přejít na stránku: 124

7. hodina 13:45 - 14:30
8. hodina 14:35 - 15:20
Školní hřiště

Stali jsme se partnerskou školou vzdělávacího programu FRAUS. Dále jsme získali ocenění Nejlepší česká škola 2. dílu. Mezi dalšími ukazateli kvality naší školy patří získání zlatého certifikátu SCIO.